Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Just another blog post.

Κοιτάω το χρονολόγιο του blog μου και νιώθω αμήχανα. Εδώ και αρκετό καιρό, τα posts μου έχουν μειωθεί δραματικά. 30 Σεπτεμβρίου, 2 Νοεμβρίου. Δύο posts τους τελευταίους δυόμιση μήνες. Τον Αύγουστο δεν έγραψα τίποτα, τον Οκτώβριο το ίδιο.

Δεν είναι ότι δεν ζω πράγματα άξια να τα αναφέρω. Η ζωή πάντα είναι γεμάτη εκπλήξεις, ευχάριστες ή δυσάρεστες. Θες ότι ίσως με καλύπτουν τα υπόλοιπα social media που είναι πιο λακωνικά (Twitter, Google+, Facebook), θες ότι δεν έχω και πολύ χρόνο ή και διάθεση να κάτσω να γράψω ένα κατεβατό, θες ότι βλέπω πράγματα για τα οποία θέλω να γράψω αλλά νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι, δεν μπορώ να το εξηγήσω. Απλά δεν μου βγαίνει.

Σκέφτηκα κάποια στιγμή ότι ίσως ο κύκλος αυτού του blog (και ίσως και ο δικός μου κύκλος ως blogger) έχει κλείσει. Μου πέρασε από το μυαλό να το κλείσω το ρημάδι. Μεταξύ σοβαρού και αστείου (εδώ ανάμεσα άλλωστε λέγονται τα πιο σοβαρά πράγματα) εξέφρασα αυτήν ακριβώς την σκέψη στο Twitter. Πήρα μια απάντηση που με έπεισε για το αντίθετο: "Και τι είσαι εσύ ρε Sourotiri, μηχανή παραγωγής blog-posts;".

Κάνω αυτό το post σαν υπενθύμιση στον εαυτό μου. Που ξέρεις, μπορεί και να με ξυπνήσει. Έως τότε, υπάρχουν πολλά άλλα blogs που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Και μόνο που εδώ στα δεξιά υπάρχει αυτό το Blogroll, που με κάνει να περνάω καλά κάθε μέρα διαβάζοντας τα posts σας (ενίοτε και σχολιάζοντας), είναι ένας λόγος να το κρατήσω ανοιχτό. Τιμής ένεκεν που λένε.

Τα λέμε :)

3 σχολίασαν...:

ria είπε...

αυτό με το τουίτερ δεν το έχω καταλάβει.

ούτε πως λειτουργει ούτε τι προσφέρει.

όσο για το μπλογκ, καλά σου είπαν. δεν είναι ανάγκη να καθορίζεις ποσότητα. η ποιότητα μετραει!

Coula είπε...

Κι ομως κι εμενα το τουιτερ δε μου λεει τιποτα...λογια του αέρα!

Ενω εδω βαζεις τη σκεψη σου κατω και γράφεις με τα επιχειρηματα σου, με τα ολα σου! Ειδικά εσυ!

Μη το αφηνεις...

Sourotiri είπε...

Το twitter αποκτάει νόημα μόνο αν το σκεφτείτε ως το παλιό mIRC :Ρ, αν έχεις ενδιαφέροντε ανθρώπους που ακολουθείς και αν επίσης σε ακολουθούν πολλοί άλλοι :)

Χμ... μάλλον ξύπνησα, δεύτερο μπλογκ ποστ in a row!!! :PPP