Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Social Media: Ο σίγουρος τρόπος για να βρεις έναν ηλίθιο.

Εντάξει, παλιά είχαμε τα γράμματα-αλυσίδες. Δεν ξέρω ποιος την ξεκίνησε αυτήν την ιδέα, μπορεί και κάποιο παιδάκι δημοτικού για πλάκα, αλλά το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή, πήγαινες στο σπίτι σου και η μαμά σου σου έλεγε ότι έχεις γράμμα. Ο αποστολέας ήταν συνήθως κάποιος που ίσα-ίσα τον ήξερες και ένας Θεός ξέρει πώς βρήκε την διεύθυνσή σου. Άνοιγες το γράμμα, και σου έλεγε να το στείλεις σε 5-10 φίλους σου (και να τους πεις να κάνουν το ίδιο) για να συνεχίσεις την αλυσίδα. Αν δεν το έκανες, μέσα σε μια εβδομάδα θα σου καιγόταν το σπίτι, θα σε έτρωγαν τα σκυλιά και θα σε βίαζε ο Ρόι Τάρπλει μαζί με τον στάζει-πιπέρι-η-μαύρη-πούτσα-του-Γουόλτερ-Μπέρι. Αν το έκανες, μέσα σε μια εβδομάδα θα γνώριζες την γυναίκα της ζωής σου, που θα ήταν ήδη έγκυος στο 3ο σας παιδί, θα κέρδιζες το λαχείο και θα έβρισκες το χαρτάκι της Πανίνι που σου έλειπε για να συμπληρώσεις την συλλογή των ποδοσφαιριστών της Α' Εθνικής στον δρόμο. Ήμουν πάντα αλυσιδοσπάστης, ρισκάροντας τόσο το σπίτι μου, όσο και την σωματική μου ακεραιότητα. Άσε που δεν μάζευα ποτέ χαρτάκια Πανίνι.

Μετά, ήρθε το internet. Έφτιαχνες έναν λογαριασμό email, τον έδινες στους φίλους σου, και μετά από λίγο καιρό κάθε μέρα σου έρχονταν 3-4 παρουσιάσεις powerpoint (συνήθως με ηθικό δίδαγμα), αστείες φωτογραφίες, και πάει λέγοντας. Όσο απλώνονταν όμως το λατρεμένο μας διαδίκτυο, τα μηνύματα αυτά άρχιζαν να αλλάζουν περιεχόμενο, και έτσι, από ένα σημείο και μετά, έπαιρνες emails που, αν ακολουθούσες τις οδηγίες τους, έπρεπε να φτιάχνεις εβδομαδιαίο πρόγραμμα για τα νοσοκομεία στα οποία έπρεπε να δώσεις αίμα ή να ξεσκιστείς να κάνεις κλικ γιατί με κάθε κλικ 5 λεπτά του ευρώ πήγαιναν στο άπορο παιδάκι στην Ασία (μετά από ειδική συμφωνία με την Microsoft).

Μόνο που εδώ τα πράγματα δεν ήταν τόσο αγνά. Και αυτό γιατί, είναι πολύ πιθανό, κάποιοι επιτήδειοι, εκμεταλλευόμενοι την άγνοια των περισσότερων χρηστών του internet, να ήθελαν απλά να μαζέψουν διευθύνσεις email για να τις πουλάνε σε εταιρείες για -μάντεψε- διαφημιστικούς-σπαμ σκοπούς.

Αλλά λες δεν γαμιέται, άντε και κάποιος έβγαλε κέρδος από το email μου. Άσχετα αν εγώ έφτασα σε σημείο κάθε μέρα να διαγράφω περίπου 20 τέτοιες μαλακίες. Βέβαια, όταν ήρθε το πρώτο τέτοιο mail στον καινούργιο μου λογαριασμό, απάντησα καταλλήλως, και δεν μου ξαναήρθε τίποτα. Χεχε.

Τέλος, ήρθαν τα social media. Το αξιοπερίεργο είναι ότι αυτά τα μηνύματα συνέχισαν να υπάρχουν και να διαδίδονται, και πλέον η μόνη τους χρησιμότητα είναι να αποκαλύπτουν το IQ του ανθρώπου που τα διαβάζει, τα πιστεύει και τα αναπαράγει χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Άσχετα αν ο ίδιος δεν κάνει ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ google search πριν για να ελέγξει την αλήθεια τους, άσχετα αν μπορεί να τρομοκρατεί κόσμο (που, άλλο που δεν θέλει, να φοβηθεί κι άλλο), άσχετα αν μπορεί να αναφέρει διευθύνσεις και ονόματα, κάνοντας την ζωή άλλων συνανθρώπων του πατίνι.

Θαυμάστε μια συλλογή τέτοιων παπαριών, που τα συνέλεξα από ένα και μόνο άτομο στο Facebook:

Τι να πρωτοσχολιάσω;

Τα..."κολέγια", των οποίων οι σπουδαστές πρέπει να προσέχουν; ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ!!!

Την μαλακία περί Nestle (που η ίδια η εταιρεία διευκρίνισε ότι αφορά μόνο την γαλλική αγορά αλλά το ΖΩΟ ο φίλος μου δεν πτοήθηκε και το έβαλε ΔΥΟ φορές στο Facebook, χωρίς να προσέξει το διαφορετικό Bar-Code που αναγράφεται στα δυο μηνύματα; Δηλαδή εντάξει, ΜΙΑ φορά το έχαψες. Πόσο μπάζο πρέπει να είσαι για να το χάψεις και ΔΕΥΤΕΡΗ;)

Να μιλήσω για το... κιγκλιδ χαχαχαχαχα ούτε να το γράψω ολόκληρο δεν μπορώ, που θα έθετε το Facebook για τους συνδρομητές; Αλλά ξέχασα, "είναι επίσημο γιατί ήταν και στις ειδήσεις" και επίσης "αν το αντιγράψεις αυτό η εικόνα σου θα γίνει μπλε" χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχ έλεοοοοοοοοοοοοοος ρε αδέρφιαααααααααααααα :))))

Να μιλήσω για τον ιό παύλα... "ολυμπιακή δάδα" που καίει τον δίσκο C του υπολογιστή μου; Χαχαχαχαχαχα :)))) (Εγώ τα windows τα έχω στον δίσκο D, γλίτωσα από την ολυμπιακή σκυτάλη γιατρέ μου;)

Υπάρχουν απλά φορές που νομίζω ότι κάποιος ξεκινάει τέτοιου είδους μηνύματα για πλάκα και απλά βρίσκει κορόιδα για να τα αντιγράφουν και να γελάει με την πάρτη τους. Δεν εξηγείται αλλιώς!!!

Για να μην μιλήσω για αυτά τα μηνύματα, που ο γράφων νιώθει περήφανος που ανήκει στο 3-4-5% των ανθρώπων που αντιστέκονται στον καρκίνο του μαστού, στην παιδική βία, στα ναρκωτικά, στην φτώχεια, στους βιασμούς, τους λιμούς και τους καταποντισμούς. Ε ΡΕ ΦΙΛΕ, ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΗ ΕΛΙΤ, Ε ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΗΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΟ, ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ.


Ειλικρινά ρε παιδιά, κόψτε το. Ή ξέρω γω, κάντε μια ομάδα, ένα Page, ένα fan club ξέρω 'γω να τα λέτε μεταξύ σας. Δεν σας φταίμε και σε τίποτα.

Υ.Γ. Το 100% των αναγνωστών μου δεν θα το αναδημοσιεύσει γιατί είστε αδιάφοροι για τα συναισθήματά μου και τα νεύρα μου. Αν ανήκεις στο υπόλοιπο 0%, δημοσίευσέ το!!!

6 σχολίασαν...:

ria είπε...

το πόσα τέτοια έχω διαγράψει και εγώ στο μέηλ δε λέγεται!

όντως είναι πολυ χαζό να τα τρως και να τα στελνεις σε άλλους μετά!

Nat είπε...

http://24.media.tumblr.com/tumblr_l6el0uUtRy1qagm78o1_400.jpg

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Υ.Γ. Το 100% των αναγνωστών μου δεν θα το αναδημοσιεύσει γιατί είστε αδιάφοροι για τα συναισθήματά μου και τα νεύρα μου. Αν ανήκεις στο υπόλοιπο 0%, δημοσίευσέ το!!!

Μλκ αυτό και το άλλο με την ολυμπιακή σκυτάλη, έπος ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧ!Πάω να το ποστάρω στο fb.

Υ.Γ. Να σου πω, μου΄χουν περισσέψει τρείς φιάλες αίμα και δυο νεφρά από κάτι chain mails, θες τίποτα; ;p

GG είπε...

Εμένα αυτό το στατιστικό στοιχείο με βασάνιζε πάντα. Μετά από τόσα χρόνια αξιοπιστίας στο χώρο του internet, απορώ πως τα πολιτικά galop δεν γίνονται με τον ίδιο τρόπο.

Koueen είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί γελάτε, αγαπητέ. Μετά το κιγκλίδωμα η εικόνα μου έγινε όντως μπλε (και με αποδείξεις)!

Επίσης, δόξα και τιμή στον Αγ. Νεκτάριο!

KitsosMitsos είπε...

Κάπου εκεί στο σχόλιο για τα χαρτάκια Panini έπεσα ξερός από τα γέλια! χαχαχα