Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2012

Ζωόδια.

ΟΚ ρε παιδί μου, ας πούμε ότι επειδή προσπαθώ αρκετά συχνά να μπαίνω στην θέση του άλλου, μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος μπορεί να πιστεύει σε μια θρησκεία. Στο κάτω-κάτω, είναι κοινωνικά 100% αποδεκτό, και, ας μην γελιόμαστε, έχει και τα καλά του: Το Πάσχα έχει τον χαβαλέ του, με τα πυροτεχνήματα, τα κόκκινα αυγά, την πορεία του επιταφίου. Τα Χριστούγεννα (ή μήπως θα έπρεπε να πω τα Χριστογεννητούρια; Ή μήπως Η Χριστούγεννα; Γουατέβερ) έχουν τα κάλαντά τους, το όλο κλίμα που πρέπει να παραδεχτώ ότι μου αρέσει, τα ρεβεγιόν, κτλ. Εξάλλου, στην θρησκεία χρωστάμε όλοι το γεγονός ότι έχουμε και μια δεύτερη γιορτή μέσα στον χρόνο, εκτός από τα γενέθλιά μας. Ακόμη και να μην πιστεύεις καθόλου λοιπόν (όπως εγώ), πρέπει να παραδεχτείς ότι εξαιτίας της θρησκείας απολαμβάνεις μερικά πράγματα.

Αυτούς όμως που δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβω, είναι τους ανθρώπους που πιστεύουν στα ζώδια.

Πρόσεξε: Δεν μιλάω για αυτούς που, ξεφυλλίζοντας ένα περιοδικό ή μια εφημερίδα, κοιτάνε την σελίδα των ζωδίων για χαβαλέ και στο επόμενο λεπτό ξεχνάνε τί έχουν διαβάσει. Μιλάω για εκείνους που ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ. Για εκείνους που πιστεύουν ότι υπάρχουν 144 ομάδες ανθρώπων (12 ζώδια επί 12 ωροσκόποι), χωρισμένες ανάλογα με την ημερομηνία και την ώρα γέννησης του καθενός. Για εκείνους που πιστεύουν ότι η κάθε μια ομάδα ανθρώπων έχει τα δικά της, ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Για εκείνους που δίνουν λεφτά σε αστρολόγους σε τακτική βάση για να τους πουν τί γίνεται στην ζωή τους ή τί θα γίνει. Για εκείνους που πιστεύουν ότι η αστρολογία είναι "ΕΠΙΣΤΗΜΗ" (!!!) και δέχονται τα πορίσματα της ως νόμους (οι θρησκευόμενοι τουλάχιστον, αντιλαμβάνονται ότι δεν μιλάνε για επιστήμη). Για εκείνους που παίρνουν τηλέφωνα στον Χορταρέα και εκείνους που βλέπουν φανατικά την εύσωμη κυρία στον Alpha -ξέχασα πως την λένε. Για αυτούς μιλάω, που τα ζώδια επηρεάζουν την ζωή τους και πολλές φορές την ορίζουν κιόλας.

(Μιας και αναφερθήκαμε στο ζήτημα της Επιστήμης, αν πεταχτεί κάποιος στα σχόλια να μου πει ότι είναι επιστήμη η αστρολογία, πολύ θα ήθελα να μου πει σε ποιο γαμημένο πανεπιστήμιο την σπουδάζεις, να δώσω κατατακτήριες βρε αδερφέ).

Και που'σαι, μη νομίζεις ότι, δίνοντάς σου το περιθώριο να μου πεις ότι τα πιστεύεις στην πλάκα όλα αυτά, δεν καταλαβαίνω αν μου λες αλήθεια ή όχι. Απλά σου δίνω ένα περιθώριο να ξεγελάσεις τον εαυτό σου, όχι εμένα.

Μπορώ να συγχωρέσω μια περίοδο της ζωής σου, να πίστευες πραγματικά στα ζώδια, για οποιονδήποτε λόγο. Αλλά όταν σε βλέπω να είσαι 30-40 χρονών γαϊδάρα (ας με συγχωρέσουν τα θηλυκά, αλλά μόνο γυναίκες έχω συναντήσει που πιστεύουν τόσο στα ζώδια), έτοιμη να κάνεις οικογένεια και τα συναφή, ε δεν μπορώ να σε συγχωρήσω, σόρρυ. Πιστεύω ότι η νοημοσύνη σου απλώς δεν ξεπερνάει τη νοημοσύνη της σκυλίτσας μου, δεν μπορώ να σε εκτιμήσω, πως το λένε. Πιστεύω ότι άνθρωποι σαν εσένα κρατάνε το ανθρώπινο είδος πίσω, ότι αν δεν υπήρχες εσύ και οι όμοιοι σου θα ήμασταν ένα κλικ καλύτερα ως ανθρωπότητα.

Δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος μπορεί να βγάλει συμπέρασμα για τον χαρακτήρα μου ή την προσωπικότητά μου, με το να του πω "Κριός με ωροσκόπο Λέοντα" ρε παιδί μου. Εδώ καλά-καλά δεν δέχομαι να βγάζει κανείς συμπεράσματα για μένα αν με ξέρει 5 μήνες. Αν λοιπόν με απορρίπτεις επειδή οι ζωδιακοί μας χάρτες (καλά το είπα;) δεν ταιριάζουν, εγώ σε απορρίπτω 10 φορές λόγω μαλακίας.

Θα μου πεις, κάτσε ρε Sourotiri, δεν ενοχλούν κανέναν, ούτε και μπορείς να πεις σε κάποιον πού να δίνει τα λεφτά του. Στο δεύτερο θα συμφωνήσουμε. Για το πρώτο, ενοχλούν εμένα, όταν μου μιλάνε για τα ζώδια και ενοχλούν και την συνείδησή μου, όταν συντηρούν ανθρώπους που δεν παράγουν (τους αστρολόγους) ΤΙΠΟΤΑ. Η βλακεία με ενοχλεί, και όχι, δεν πιάνει ούτε το επιχείρημα "μην ασχολείσαι με τους βλάκες" αφενός γιατί είναι πολύ βολικό για τον ίδιο τον βλάκα και την συνέχιση της ύπαρξής του, αφετέρου, χωρίς αντίδραση, τα κακώς κείμενα δεν φεύγουν.

Στο επόμενο βήμα, θα επιχειρήσω να δω τι πιστεύουν τα ζώδια για μένα, και αν αυτά είναι αλήθεια.

Με ένα google search "γενικά χαρακτηριστικά των ζωδίων" λοιπόν, ανοίγω την πρώτη σχετική σελίδα (αγνοώ το servitoros.gr και το womenonly.gr γιατί θεωρώ ότι δεν είναι εξειδικευμένες σελίδες, εγώ θέλω την γνώμη του ειδικού!!!): http://www.e-zwdia.gr/charactiristika-zwdiwn/

Με italics είναι τα λεγόμενα της σελίδας, τα δικά μου σχόλια με bold:

ΚΡΙΟΣ

Ο Κριός είναι ζώδιο της Φωτιάς με κυρίαρχο πλανήτη τον Άρη (φλογερός και πολεμοχαρής να φανταστώ;)

Οι Κριοί έχουν μεγάλη δυναμικότητα και απεριόριστη ενέργεια, και τους αρέσει η περιπέτεια, θέλουν να είναι πάντα το επίκεντρο του ενδιαφέροντος. (αρχίζουμε με γλείψιμο ή μου φαίνεται; Όχι πείτε μου αν κάποιος θα απέρριπτε εύκολα μια τέτοια φιλοφρόνηση. Ε λοιπόν, εγώ ας πούμε, ΟΥΤΕ απεριόριστη ενέργεια έχω, ΟΥΤΕ η περιπέτεια μου αρέσει, ΟΥΤΕ το επίκεντρο του ενδιαφέροντος θέλω να κατέχω. Κρατάω μια επιφύλαξη για την δυναμικότητα.)

Είναι παρορμητικοί και δυσκολεύονται να πάρουν μία απόφαση (τι λες μωρή κάμπια; Πως γίνεται αυτό;)

αλλά, μόλις καταλήξουν είναι έτοιμοι να δεχθούν οποιαδήποτε απογοήτευση είναι αυτή, δεν το βάζουν όμως κάτω εύκολα, μπορούν να συνεχίσουν την προσπάθεια όσο γίνεται περισσότερο μέχρι να πετύχουν το στόχο τους. Εκείνο που θα πρέπει να μάθουν να ελέγχουν είναι το πείσμα τους, γιατί τις περισσότερες φορές που δεν πετυχαίνει κάποιος το στόχο του με την πρώτη, ίσως θα ήταν καλύτερο να πάει παρακάτω, γιατί δεν ήταν γραφτό να γίνει, ή δεν το ήθελε πολύ, και το αποτέλεσμα συνεχώς θα τον πληγώνει. (ΟΥΤΕ πεισματάρη με λες, άσε που εδώ δεν περιγράφεται ένας πεισματάρης αλλά ένας χαζός)

Έτσι προτιμότερο θα ήταν να βάζουν καινούργιους στόχους, και όχι να μένουν σε κάτι που τους στεναχωρεί και τους χαλάει τη διάθεση, γιατί θα γίνουν επιθετικοί και στη πορεία της ζωή τους θα κάνουν πολλές εχθρότητες. (Η αλήθεια είναι ότι είμαι επιθετικός ωσάν τον Ρόκυ Μπαλμπόα, αυτοί που με ξέρουν παρακαλούνται να το επιβεβαιώσουν στα σχόλια)

Βρίσκονται ως διοργανωτές των μεγάλων συστημάτων, είτε ως επικεφαλής των μεγάλων επιχειρήσεων. (ας πούμε, καθηγητής σε φροντιστήριο)

Φαίνονται φυσικά να δυσανασχετούν σε κάθε επίκριση (μόνο αν προέρχεται από κάποιον ηλίθιο), και είναι συνήθως ανεξάρτητοι σε ό,τι κάνουν (προσπαθώ τουλάχιστον, true story). Είναι πολύ δύσκολο για αυτούς τους ανθρώπους να βρουν ένα άτομο του αντίθετου φύλου που θα τους κατανοήσει (Αχμ. Ασχολίαστο, που θα μας πεις και ξινίλες). Ωστόσο, είτε είναι άνδρες είτε γυναίκες, έχουν βαθιά και έντονα την επιθυμία για την αγάπη και συμπάθεια, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο (επειδή είμαστε κριοί, όχι επειδή είμαστε άνθρωποι, έ;). Η επιτυχία, δεν τους κάνει να αισθάνονται πολύ ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι (σε αντίθεση με την αποτυχία που την γουστάρουμε με τα χίλια).

Έχουν την τάση να έχουν έλλειψη σύνεσης, είναι από τη φύση τους παρορμητικοί και έχουν γρήγορο τρόπο σκέψης και δράσης (επαναλαμβανόμαστε για να γεμίσουμε τις σελίδες, ή μου φαίνεται;). Έχουν την τάση να κάνουν εχθρούς πολύ εύκολα (όοοοοοοχι, δεν μου φαίνεται, σιγουρεύτηκα τώρα). Είναι πάρα πολύ φιλόδοξοι, κατά κανόνα πετυχαίνουν στη ζωή τους και κερδίζουν χρήματα και θέση (αλλά δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την επιτυχία, ε;). Είναι ευχαριστημένοι μόνο σε στιγμές που απορροφώνται με την εργασία τους και όταν καταφέρνουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια. (Και έλεγα, δεν θα πει με τι δικαιούται ένας Κριός να είναι ευχαριστημένος;)

Αφήστε τα ζώδια, ή τουλάχιστον, αν πιστεύεις τόσο σε αυτά, μην γκρινιάζεις για την ζωή σου. Την αξίζεις.

15 σχολίασαν...:

Τουρνέ στα νησιά είπε...

αν δεν είχες γράψει σε ποιο ζώδιο αντιστοιχεί η περιγραφή και είχες σαν κουιζ να σου πουν σε ποιο πιστεύουν οι αναγνώστες οτι αντιστοιχεί στοιχηματίζω ότι τουλάχιστον 3 στους 4 θα βλέπανε τον εαυτό τους. Πραγμα απολύτως λογικό αφού στην ουσία περιγράφονται γενικότητες στις όποιες εντάσσεται λίγο ως πολύ όλο το ανθρώπινο γένος.

Lina είπε...

Βασικά δεν χωρίζονται σε 144 ομαδες, αν σκεφτείς ότι τα χαρακτηριστικά πάνε αθροιστικά. Δηλαδή ούτε καν ισχυει ότι αν ο Χ είναι εξωστρεφής τότε ΔΕΝ είναι εσωστρεφής! Μπορούν καλλιστα να ισχυουν και τα δυο, αν το ζωδιό του έιναι εξωστρεφές και ο ωροσκόπος εσωστρεφής! =Ρ

Α! Ο ΣΟυρ ΕΙΝΑΙ σαν τον ΡΟκυ Μπαλμπόα!

Δέσποινα είπε...

Κι εγώ είχα συχνά την ίδια απορία αλλά λόγω ασχετοσύνης νόμιζα ότι χωρίζουν τους ανθρώπους σε 12 ομάδες ! Τουλάχιστον αυτή τη φορά γέλασα κιόλας! Υ.Γ. Με εκνευρίζει η λεκτική επαλήθευση,φυσικά και δεν είμαι ρομπότ,αν και νομίζω ότι το ρομπότ δε θα είχε πρόβλημα να πληκτρολογήσει 2 λέξεις παραπάνω αλλάζοντας το πληκτρολόγιο ...

Sourotiri είπε...

Τουρνέ στα νησιά, δεν έχεις άδικο ρε γαμώτο, κρίμα που δεν το σκέφτηκα πιο νωρίς!!! :)

Λίνα, δεν έχεις άδικο :) Σε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση μωρό μου :)

Δέσποινα, χαίρομαι που γέλασες :) (Όσο για την λεκτική επαλήθευση, την έβαλα επειδή κάποια στιγμή στο παρελθόν μου την είχαν πέσει τα ρομποτάκια και κάθε μέρα έσβηνα 5-6 σπαμ :) )

miss_icetea είπε...

"Ωστόσο, είτε είναι άνδρες είτε γυναίκες, έχουν βαθιά και έντονα την επιθυμία για την αγάπη και συμπάθεια, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο (επειδή είμαστε κριοί, όχι επειδή είμαστε άνθρωποι, έ;). Η επιτυχία, δεν τους κάνει να αισθάνονται πολύ ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι (σε αντίθεση με την αποτυχία που την γουστάρουμε με τα χίλια). " Πεθαίνω! χαχχαχα! Τέλειο!Χάρηκα που βρήκα αυτό το blog,μου έφτιαξε τη μέρα! :)

ria είπε...

πες τα χρυσοστομε!!!

πόση ηλιθιότητα πρέπει να κρύβουν μέσα τους αυτοί οι άνθρωποι; είχα κάνει ανάλογη ανάρτηση πριν μερικούς μήνες.

θα μου πει εμένα το 2012, μια τυχάρπαστη αν θα πάει καλά ο χρόνος, ο μήνας, η μέρα ανάλογα με το πότε γεννήθηκα! ρε πάμε καλά;;;

και να σκεφτεί κανείς, ότι μια αστρολόγα, πριν ασχοληθεί με τα ζούδια, ήταν πετυχημένη φαρμακοποιός! τη πετριά έχουν φάει μερικοί άνθρωποι!

Irene είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Irene είπε...

Όσον αφορά το ότι οι θρησκευόμενοι άνθρωποι δεν θεωρούν τη θρησκεία επιστήμη, μην παίρνεις και όρκο!!...(κάποιοι από αυτούς, τουλάχιστον)
Κατά τ' άλλα, έχεις απόλυτο δίκιο!!

GeorgeD είπε...

Καλα τα λες για τα ζωδια αλλα...
Συγγνωμη, εσυ που λες οτι δεν πιστευεις σε θρησκειες, ετοιμαζεσαι εδω και καιρο για θρησκευτικο γαμο?

Sourotiri είπε...

miss icetea, καλως ήρθες ;)

Ria, είναι αήττητοι λέμε :)

Irene, η συζήτηση κόβεται αμέσως με κάτι τέτοιους :)

GeorgeD, ακριβώς αυτό κάνω. Τέτοιος είμαι.

Prophet Estarian είπε...

μμμμ εσείς οι κριοί είστε πολύ παραδόπιστοι :p

anisixos είπε...

Γεια σου μικρε
καιρο ειχα να μπω στο μπλογκ σου. Αν σου πω οτι μου ελειψε, θα πω ψεμματα.
Βλεπω συνεχιζεις απτοητος...
Πολυ θα ηθελα να βρω τροπο να φυγεις μια για παντα απο την μπλογκοσφαιρα αλλα εχω καλυτερα πραγματα να κανω.
Εσυ επισκεπτεσαι το μπλογκ μου; Δε βλεπω σχολια σου. Ευτυχως, γιατι ειναι συνηθως πικροχολα.
Οσον αφορα το ποστ, πως τολμας να εισαι για ακομα μια φορα τοσο κυνικος; Πως τολμας να απαξιωνεις τη θρησκεια; Θα επρεπε να ντρεπεσαι. Οφειλεις να σεβεσαι τη θρησκεια. Πως τολμας να λες οτι θρησκεια ειναι μονο το Πασχα και οι γιορτες; Εισαι πολυ κυνικος. Δεν εισαι καθολου καλο παραδειγμα για τα νεα παιδια. Εισαι και καθηγητης...Αυτα λες στους μαθητες σου; Αν εισαι αθεος δεν ειναι αναγκη να το λες κιολας δημοσια. Μαθε να σεβεσαι μερικα πραγματα.
Τα ζωδια δεν τα πιστευω. Τις προβλεψεις δηλαδη. Πως ειναι δυνατον να λες σε καποιον πως θα του παει η βδομαδα και αυτος ο καποιος να ειναι...εκατομμυρια ανθρωποι που ειναι αυτο το ζωδιο. Δηλαδη ειναι γελοιο. Και επισης, οταν οι ελληνες αστρολογοι λενε τις προβλεψεις, απευθυνονται στους ελληνες; Δηλαδη στους ελληνες ταυρους και τοξοτες; Πως γινεται να κανεις προβλεψεις για τα ζωδια μιας συγκεκριμενης χωρας; Και τελος παντων κανεις δε μπορει να ξερει το μελλον. ΚΑΝΕΙΣ! Πιστευω λιγακι στα χαρακτηριστικα των ζωδιων. Βασικα η Ευα ασχολειται πολυ με αυτα οποτε με εκανε να τα πιστεψω κι εγω.
Κατα βαθος μου αρεσει το μπλογκ σου αλλα μαλλον δε θελω να το παραδεχτω.

Ανώνυμος είπε...

τεστ

Ανώνυμος είπε...

Τα πράγματα είναι απλά:
http://www.youtube.com/watch?v=gW07rrUV8oA

(βγάλε αυτή τη μαλακία την επαλήθευση, έχω δοκιμάσει 8 φορές να γράψω σχόλιο και όλο μου λέει πως δε καταχωρώ του σωστούς χαρακτήρες. 9 φορές. 10 φορές. 11 φορές -τι στο μπούτσο;
...
Ντάξει, είναι χαλασμένο, απλά. Το "τεστ" παραπάνω το έγραψα εγώ, και το πήρε με τη μία επειδή σχολίασα σαν Ανώνυμος. Όταν πάω να σχολιάσω σαν wordpress user, τον παίρνει.

Υπογραφή: εγώ.

Sourotiri είπε...

Gmargari, το έχω δει κι εγώ αυτό το βίντεο :) (Όσο για την λεκτική επαλήθευση, όταν ξαναμπω στις ρυθμίσεις του μπλογκ μου θα την βγάλω)